Prepare for the Splatoon 2 Global Testfire – download the software now!
It’s an account you have with Nintendo. You need it to download and play the Splatoon 2 Global Testfire.
Which maps will be playable?!
You’ll be able to take part in 4-on-4 Turf War action in Musselforge Fitness and The Reef during the Global Testfire and you’ll be able to try out four different main weapons, including the incredible Splat Dualies, as well as remixed versions of the trusty Splattershot, Splat Roller and Splat Charger. Ah Splat Roller, where would we be without you?
It’s entirely up to you! You can play it in TV mode of course, but you can splat in tabletop or handheld mode if someone decides it’s time to hog the TV.
Check out the Splatoon 2 gamepage for more information about the game and be sure to check in on the Splatoon Facebook page, where the Squid Research Lab publishes its findings.