A new ARMS Direct arrives this week!
16th May, 2017 – A new Nintendo Direct presentation arrives on 18th May, providing a deep dive into the upcoming ARMS game for Nintendo Switch. As a bonus, a new trailer for Splatoon 2 will also premiere at the end of the video, so make sure you stick around for everything!
To tune in, check out YouTube or the Nintendo Direct website this Thursday morning, 18th May at 00:00 a.m, where the broadcast will be streamed.