The game that rocked the fighting genre in the ‘90s is back! With a host of additional features and upgrades, ULTRA STREET FIGHTER II: The Final Challengers is out now, only on Nintendo Switch! Take the ultimate version of an all-time Super Nintendo classic with you wherever you go, and unleash timeless Street Fighter gameplay in an instant.
With Nintendo Switch, you can fight anytime, anywhere and challenge anyone – play on the big screen at home, or take the fight to the streets. Prop up Nintendo Switch with the built-in stand, remove the Joy-Con and hand one to a friend for instant two-player scuffles!
Discover a number of enhancements and refinements, like all-new game modes, reworked HD graphics, additional characters and more! Use the Joy-Con’s motion-sensing capabilities to throw Hadokens in the Way of the Hado mode, or browse through over 250 pages of stunning artwork in the exclusive digital art book.
Whether you’re taking on the CPU in the classic Arcade mode, partnering up with a pal in the brand new Buddy Battle, or just throwing down in old-school Versus action, there’s plenty to keep you on your toes. With a number of co-operative and competitive modes, as well as seamless drop-in/drop-out functionality and online play*, it’s the perfect pick-up-and-play fighter.