Hey there, ARMS fans! This is a bit of a surprise, isn’t it? A brand new fighter has entered the ARMS Grand Prix. Let’s take a look at this promising new challenger!
Misango is a skilled fighter who is fiercely devoted to his homeland, and the power of the Misanga. During a fight, he channels that power with the help of the little woven sprite that hovers at his side. His reasons for competing in the Grand Prix are simple – to prove that the Misangan fighting technique is superior to all others...and to win!
Scorpio – A scorpion that scuttles, jumps on opponents, and poisons them! Watch it curl up into a little disc as it flies back to you. It's surprisingly cute.
Glusher – If you're a fan of bouncy blobs of goo-like material...you'll love these! For pulsating globes of poison, they're oddly appealing.
Skully – A stripped-down ARM that's sacrificed aesthetics for power and speed. It's basically only skin and bones now. Well, just bones. Poisonous bones.
This ancient temple, deep in the woods, was built in honour of the Misanga and its great powers. Amidst the gentle sloping grounds, the majestic pillars speak to the history of this location. One thing is clear – many a fight has gone down on these legendary sparring grounds!