Connect to your television and play single or multiplayer, offline or online*, or take the same modes on the go. Discover brand new ways to play in the most social FIFA experience ever.
All-new crossing controls provide the player with a variety of options to put the ball into the box, creating dynamic attacking chances, while advanced rendering technology puts you in authentic stadiums, featuring 3D crowds and grass, and immersive broadcast presentation.