Good news from the latest Nintendo Direct presentation: Xenoblade Chronicles 2 releases on Nintendo Switch on December 1st! Yes, this year!
Gramps, a Titan who acts as a guardian and a sort of landlord to protagonist Rex, explained some key info about Blades and battles. It’s probably best if you hear it straight from him.
Check back later for further details on Xenoblade Chronicles 2, and keep an eye on our Nintendo Switch Facebook page for more info.