CI_MyNintendo_CoinsForSwitch.jpg
Since the launch of My Nintendo in 2016, Nintendo fans have benefitted from a range of rewards, including in-app items, exclusive discounts and more. An update to the service is coming soon, and is set to reward Nintendo Switch players in a new way.
Once earned, Gold Points remain valid until the last day of the month in the following calendar year. For example, any Gold Points you earned in March 2017 will remain valid until the end of March 2018.
For more details, please visit the My Nintendo website, and keep your eyes peeled for more information in the coming weeks.
With My Nintendo, playing games and interacting with Nintendo is even more fun! The My Nintendo rewards programme offers users the chance to get various rewards such as exclusive in-app items and discounts.
You can earn points in all sorts of ways, from playing Nintendo apps on your smart device to purchasing software, or even by simply receiving recommendations via email from Nintendo!