At E3 2019, two new Super Smash Bros. Ultimate DLC fighters were revealed!
The bear-bird duo Banjo & Kazooie is raring to go in Challenger Pack 3! Do battle with beak, attack with eggs and whallop foes with Wonderwing – they really are perfect partners! This set also contains a new stage, Spiral Mountain, music from the Banjo-Kazooie series, a Banjo & Kazooie route in Classic Mode and a Banjo-Kazooie-themed DLC Spirit Board. Guh-huh!
These fighters will be available as part of the Super Smash Bros. Ultimate Fighters Pass! The Fighters Pass will give you access to all Challenger Packs, as they are released: five fighters, five stages and all their music tracks.