Pokémon Sword and Pokémon Shield, the newest additions to the main series of Pokémon RPGs, are coming to Nintendo Switch on November 15th!
Check out the video above to get the latest info from Pokémon Direct, including never-before-seen Pokémon, the vast, sprawling Wild Area, Max Raid Battles for up to four players online* or via local wireless**, and a phenomenon called “Dynamax”.
Stay up to date on the latest Pokémon Sword and Pokémon Shield news by following us on Twitter, YouTube or Instagram. You can also join our Nintendo Switch Facebook community!