You can expand your favourite games with DLC!
You can extend your unforgettable adventure with The Legend of Zelda: Breath of the Wild Expansion Pass, which contains two DLC Packs – DLC Pack 1: The Master Trials and DLC Pack 2: The Champions’ Ballad. New story content awaits, as well as additional shrines to discover, more dungeons to explore, exclusive items to find, and challenges only worthy of a champion to take on.
With the Fighters Pass, you can get access to five new sets of downloadable content as they’re released and save when compared to buying each set separately. Each set contains one new fighter, one new stage and a number of additional music tracks! Challenger Pack 1, which includes Persona 5's Joker, is coming before the end of April!
Piranha Plant joins the battle and is ready to smash in Super Smash Bros. Ultimate as paid downloadable content. With its powerful bite, Poison Breath, and ability to call in Petey Piranha for a larger-than-life Final Smash, this fighter’s ferocity is as sharp as its teeth!
Captain Toad: Treasure Tracker – Special Episode includes 18 new challenges, including five new courses and new Shiny Crowns to track down on each course! You can also enjoy Special Episode with a friend in two-player co-op!
Discover Splatoon 2: Octo Expansion, a hefty new single-player mode for Splatoon 2! You’ll play as a new character, Agent 8, who looks like an Octoling, and splat your way through 80 shady underground test facilities in a massive subterranean world. If you manage to escape from these twisted depths, you’ll be able to join multiplayer matches as an Octoling!
You can discover more about the world of Alrest with the Xenoblade Chronicles 2 Expansion Pass! Uncover the full history of Jin and the fall of Torna in a new story mode, take on new quests in the main adventure, and gain access to Challenge Battle Mode. If you’re looking to test yourself, you can also undertake your journey with both customisable and higher difficulty settings.
If you wish to purchase DLC for a game you do not own, there are also bundles available for select titles! By purchasing a bundle, you can download both the main game with its DLC included. Find out more by heading to a gamepage for a specific title.
You can purchase DLC for the following games at a discounted rate until March 28th, 23:59 (local time)!