The latest Nintendo Direct presentation was filled with announcements, from closer looks on Pokémon Sword and Pokémon Shield, Luigi’s Mansion 3 and Animal Crossing: New Horizons, to reveals of new Nintendo Switch titles such as Xenoblade Chronicles: Definitive Edition, Tokyo Mirage Sessions ♯FE Encore and Overwatch: Legendary Edition from Blizzard Entertainment. Check out the full presentation above to see what else was announced!
In a surprise announcement, Challenger Pack 3: Banjo & Kazooie of Super Smash Bros. Ultimate’s Fighters Pass** is now available. Want some tips on how to use this fighter? Watch the above video for an in-depth look at the bear and bird duo from Super Smash Bros. Ultimate director Masahiro Sakurai!
We’re not done yet! There was more on show for Super Smash Bros. Ultimate fans, as Fatal Fury’s Terry Bogard was announced as the fourth fighter of the Fighters Pass, arriving this November. And to top it all off, additional DLC fighters have been confirmed for development!
Stay up to date with all the latest Nintendo news by following us on Twitter, YouTube or Instagram. You can also join our Nintendo Switch and Super Smash Bros. Facebook communities!