Celebrate Valentine’s Day with these adorable Animal Crossing cards!
It’s almost Valentine’s Day, and your Animal Crossing friends are here to help you share your feelings with friends, family or that special someone. There are six card designs to choose from featuring Isabelle, K.K. and even Tom Nook!
In case you missed it, Animal Crossing: New Horizons arrives on Nintendo Switch on March 20th. Visit our gamepage to find out more and pre-order the game ahead of its release!