Watch the Animal Crossing: New Horizons Direct now!
The Nook Inc. Deserted Island Getaway Package is almost here, and today’s Animal Crossing: New Horizons Direct offered an in-depth look at what to expect when the game launches March 20th on the Nintendo Switch family of consoles. Be sure to give it a watch by hitting play on the above video!
For even more information about Animal Crossing: New Horizons, check out our new gamepage. You can also head to the official Animal Crossing Twitter account, where Tom Nook himself is currently sharing more info on his Deserted Island Getaway Package!