Byleth from Fire Emblem: Three Houses joins Super Smash Bros. Ultimate on January 29th
In a livestreamed video presentation, Super Smash Bros. Ultimate director Masahiro Sakurai announced the latest DLC fighter: Byleth from Fire Emblem: Three Houses. Using a variety of Heroes' Relics, including the Sword of the Creator, Byleth is ready to teach foes what Super Smash Bros. is all about!
The lesson will begin when Challenger Pack 5: Byleth is released on January 29th, both as part of the Super Smash Bros. Ultimate Fighters Pass, or as an individual set. This set also includes the Garreg Mach Monastery stage, a Byleth route in Classic Mode, a DLC Spirit Board, and 11 music tracks from the Fire Emblem series!
After the presentation, new DLC for Fire Emblem: Three Houses was revealed: Cindered Shadows. Meet the Officers Academy’s secret fourth house, the Ashen Wolves, when this DLC arrives on February 13th, as part of the Fire Emblem: Three Houses Expansion Pass. Check out the trailer below!