SQ_SuperSmashBrosUltimateTournamentPortal_Top8_DreamhackLeipzig2020.jpg
In an all-German grand finals and a repeat of their face-off in winners' finals, DarkThunder proved he is the King of the Koopas, with his Bowser defeating Tarik's Palutena and Pokémon Trainer with a decisive 3-0 victory. If you want to catch up on all the matches from DreamHack Leipzig, you can watch the Top 8 here.
What new challengers will emerge during the remaining events? Will anyone dethrone Glutonny before the Circuit Finals? Check out the next event of the Super Smash Bros. Ultimate Circuit at Tech Republic V in Spain, running from April 11th to 12th, to find out!
If you’re raring to make your tournament debut, or are looking to continue competing at events like Tech Republic V, head on over the Super Smash Bros. Ultimate Tournament Portal for all the latest about tournaments going on across Europe.