Keep track of your most wanted Nintendo Switch games with our new Wish List feature!
Want a useful way to keep track of all the Nintendo Switch games you’re interested in? You can now access, manage and add games to your Nintendo Switch Wish List via our website!
By adding games to your Wish List, you’ll also receive a heads up via email whenever a game in your list is released or goes on sale. For this feature, you’ll need to opt-in to receive promotional emails from Nintendo.