Things you can do right now!
The last Nintendo Direct Mini: Partner Showcase of the year is here! Watch the above video for the latest updates on upcoming Nintendo Switch games from our publishing partners, including Hyrule Warriors: Age of Calamity, BRAVELY DEFAULT II, and No More Heroes 3!
BRAVELY DEFAULT II fans can also learn more about how feedback from the game’s demo has been implemented into the full version of the game.