Mine and craft your way to victory with the next Super Smash Bros. Ultimate DLC fighter: Minecraft's Steve & Alex!
Steve & Alex will be available as part of Super Smash Bros. Ultimate Fighters Pass Vol. 2*, alongside Min Min from ARMS and four yet-to-be-revealed fighters.
In a livestreamed video presentation, Super Smash Bros. Ultimate director Masahiro Sakurai revealed more info about the new fighters from Minecraft. Watch the video below to see how Steve & Alex mine materials to craft a variety of tools, build blocks around the battlefield, and much more!
Challenger Pack 7: Steve & Alex will be released on October 14th, both as part of Super Smash Bros. Ultimate: Fighters Pass Vol. 2, or as an individual set. This set also includes the Minecraft World stage, a Classic Mode route, a DLC Spirit Board, and seven music tracks from the Minecraft series.