Check out the latest Super Mario Bros. 35th Anniversary announcements!
Watch the above trailer to see what this all-new bonus adventure has in store when Super Mario 3D World + Bowser's Fury comes to Nintendo Switch on February 12th.
Want to see more of Super Mario 3D World + Bowser’s Fury? Check out the latest in-depth trailer below.
This special edition Nintendo Switch console*, which includes a carrying case in matching red and blue colours, arrives in stores on February 12th – the same day as Super Mario 3D World + Bowser’s Fury!
Super Mario Bros. 35 players can look forward to a series of monthly global challenges** taking place between January and March 2021. For the first challenge, players must work together to defeat 3.5 million Bowsers between January 19th, 07:00 (UK time) and January 26th 06:59 (UK time).
If the goal is achieved, all players who defeated at least one Bowser will receive 350 Platinum Points*** that can be redeemed for a variety of My Nintendo rewards.
In case you missed it, a special Super Mario-themed Splatfest** is happening in Splatoon 2 from January 15th at 10pm (UK time) to January 17th at 10pm (UK time). If you rank among the top 100 players in either team, you could win a collectible Super Mario Bros. 35th Anniversary medal!
For more Mario fun, be sure to check out the rest of our Super Mario Bros. 35th Anniversary hub. You can also stay up-to-date by following our Super Mario Twitter account and joining the Super Mario community on Facebook.