Nintendo Switch – OLED Model coming October 8th!
Releasing October 8th, Nintendo Switch – OLED Model brings the versatility of the Nintendo Switch experience with a new vibrant 7-inch OLED screen, a wide adjustable stand, and more. Check out the announcement trailer in the above video!
Find out more about this new addition to the Nintendo Switch family at our Nintendo Switch – OLED Model website. Thinking of picking up a Nintendo Switch console but not sure which one is right for you? We’ve got you covered.