It’s time to get the party started – Mario Party Superstars has arrived on Nintendo Switch! Gather your family and friends for a superstar collection of iconic Nintendo 64 boards and 100 madcap minigames from across the Mario Party series.
All minigames feature button controls, so you can join in the fun whether you’re using a Joy-Con controller or a Nintendo Switch Pro Controller, and no matter which Nintendo Switch family console you’re playing on.
On top of that, all boards and minigames support online*, same-system** and local wireless*** multiplayer, so you can hop in with friends for a few minigames, or match up with other merry makers worldwide. What are you waiting for? This is one party you won’t want to miss!
But that’s not the only shindig on Nintendo Switch! Keep the party going with friends** or players across the globe* in Super Mario Party’s 80 unique minigames.
Use Joy-Con to row down rivers, play baseball and much more. Some minigames even let you turn your table into a party or combine two Nintendo Switch consoles*** for double the fun! Plus, you can now download a free update to enjoy Mario Party and Partner Party modes online, as well as dozens of your favourite minigames!