Play a selection of classic Nintendo 64 games on your Nintendo Switch!
The nine Nintendo 64 titles shown below will be available when the new membership launches on October 26th.
In addition to Nintendo 64 games, members will be able to enjoy a growing library of SEGA Mega Drive games, too! The 14 games shown below will be available when the new membership launches, with more titles coming later on.