Relax with these cosy games on Nintendo Switch
Whether you're curled up under a comfy blanket or sipping your favourite hot beverage, here are some relaxing Nintendo Switch titles that are sure to give you the warm and fuzzies! There’s no racing against the clock nor rushing enemies here, just some peaceful, cosy games for you to enjoy!
What better getaway than one on a deserted island? A carefree new life is just beyond the horizon in Animal Crossing: New Horizons! Create a flourishing community of island residents, build, craft, decorate, fish, hunt for bugs and so much more!
The small vibrant community of Pelican Town is ready to welcome you with open arms in Stardew Valley! Cultivate crops, raise animals, explore and build relationships with your neighbours, as you strive to become the town’s favourite farmer.
Organise household objects into satisfying arrangements in the cosy puzzle game A Little to the Left. Sort spoons of different sizes and shapes, stack papers, straighten the photo frames, and beware of the mischievous cat who will show up from time to time to shake things up!
Discover rich stories in Disney Dreamlight Valley – a world filled with the magic of Disney! Garden with WALL-E, cook with Remy, fish with Goofy and build the perfect neighbourhood for your favourite Disney and Pixar characters.
A haunted, ever-changing island awaits you! As a Spirit Scout, wander the island’s forests, unearth their secrets and help soothe the local ghosts. With a little time and a lot of crafting, you'll bring colour and joy back to Cozy Grove!