Celebrate Valentine’s Day with these Princess Peach cards!
It’s almost Valentine’s Day, so why not shine a spotlight on your co-star with the help of Princess Peach? There are six card designs, each featuring art from Princess Peach: Showtime! Choose one of the showstopping transformations Princess Peach uses in the game to show your appreciation.
Don't forget, Princess Peach: Showtime! debuts on Nintendo Switch on March 22nd! Visit our official Princess Peach: Showtime! gamepage to find out more about the game ahead of its release.