We’re giving away stacks of Nintendo Switch prizes every day until December 24th with Nintendo's Festive Gaming Calendar! For Day 1, we’re giving away 5 x Nintendo Switch Lite – Zacian and Zamazenta Edition – great for those who like gaming on the go!