Find out more about Fire Emblem: Three Houses
20 download codes for Fire Emblem: Three Houses and its Expansion Pass are ready and waiting behind door no. 7 on Nintendo's Festive Gaming Calendar! Enter and you can earn a chance to attend the prestigious Officers’ Academy!