Water Damage
If your console has come into contact at any time with any liquid, it may have suffered damage that prevents proper operation, and will need to be sent to our Repair Centre.
If the console has become wet or shows signs of humidity, the product will be considered irreparable since it must be reconstructed again and this is not possible at the Repair Centre since the cost is disproportionate to the value of a new console.
If the Repair Centre has sufficient stock, the user will be offered a substitution of the product, otherwise the console will be returned to the user as an irreparable product.