What is Nintendo Network?
Nintendo Network is the name for the Nintendo Network service, through which you can enjoy different online content via the Internet on your Nintendo 3DS system.
The Nintendo Network symbol can be found on the cover of Nintendo 3DS games that are compatible with online or SpotPass services.