Where do I find the electronic manuals for games that only came with a printed Quick Guide?
The complete game manual is always available within the software: you can access it by pressing the HOME Button, then tapping 'Manual' at the bottom of the Touch Screen. Certain Nintendo 3DS games are only delivered with a printed Quick Guide in the box, as opposed to an exhaustive manual. If this is the case, the full electronic manual can be found on the game's page on this website, for example: you'll find a link to the full electronic manual in the footer at the bottom of the SUPER MARIO 3D LAND website pages.