Error code 003-1101
This error code indicates one of the following: that your device may not be connected to internet properly, that your network may be currently unstable, or that there is a server issue.
If you’re unsure about following the instructions, please ask a friend or family member to help you.
Enter SSID/Security Key correctly
From the HOME Menu, go to System Settings > Internet Settings > Connection Settings > New Connection > Manual Setup > Search for Access Point. Then select the name of your wireless access point, input the security key, then tap OK.