How can I transfer a child account to another admin/family group?
Select the account that you want to transfer to a new family group.
4. Scroll down to the "Family Group Member Settings" section and select Transfer to another family group.
Send an email to the new admin account.
1. Enter the email address for the admin you want to transfer the accounts to. The request cannot be cancelled, so make sure to enter the correct email address.
A verification email will be sent to the email address that you entered.
If you need to change the email address, repeat the entire process to send the verification to a different email address. The new admin must accept as soon as they get the email. Once the new admin accepts, any previous verification emails will be invalid.
Within 24 hours, have the new admin accept the transfer.
The new admin will need to complete the following steps within 24 hours. If it has been longer than 24 hours, the original admin can repeat the entire process to resend the verification email.