3. Click Request code to send a 6-digit verification code to the e-mail address associated to the family group admin (a parent or guardian account).
4. When the email arrives, have your parent or guardian provide the 6-digit verification code included in the e-mail.
7. A 4-digit verification code will be sent to the e-mail address you provided. When you receive the e-mail, enter the code and click OK.