What should I do if I want to stop playing mid-game?
Press the RESET Button on the system. This will create a suspend point and you will return to the HOME Menu.
If you’d like to continue from where you left off, choose the suspend point from the lower left corner of the HOME Menu, and press the START Button.
Suspend points that have been registered will disappear when you put them in the Trash Can and confirm the deletion. See here for details.