Power Pack
The power supply for the Nintendo DS Lite is exclusively designed for use with the Nintendo DS Lite and is not compatible with the Nintendo DS or Game Boy models.
The mains adaptor allows you to run the Nintendo DS Lite from mains power or to recharge the Nintendo DS Lite battery. You can also operate the unit while the battery is recharging. When the unit is switched off, battery recharge time is about 3 hours.