Termination of Nintendo Wi-Fi Connection
As of May 20th, 2014, the Nintendo Wi-Fi Connection service was discontinued and it is now no longer possible to use online features of Nintendo DS/DSi and Wii software such as online play, matchmaking, competitions and leaderboards.
Online features and services of the following Nintendo-published games for Wii and Nintendo DS will no longer be available as of May 20th, 2014.
For more details about each game's Internet features, please refer to its website. For information about online services and features for games published by other companies, please contact the publisher.
This page contains the most up-to-date information about titles and services affected by the termination.