Nintendo DSi System Update
A Nintendo DSi System Update will add new features to upgrade your Nintendo DSi system. To update your Nintendo DSi system to the latest version, tap the "System Settings" icon and manually select "System Update" from page 4 of the System Settings. Please note that an Internet connection is required to perform a System Update.
You can check the version of your Nintendo DSi system by looking at the numbers on the bottom right corner of the top screen in the System Settings.