Nintendo Sound Clock: Alarmo Has No Power
Steps for when Nintendo Sound Clock: Alarmo has a blank screen and won’t turn on or turns off when the alarm is sounding.
Note: Alarmo must always be plugged in to a power source to operate. The coin battery inside is intended to save settings in the event of a power outage but does not power the clock independently.
Wait 20 seconds, then plug the clock back in.
6. Try a different AC adapter and cable. A Nintendo Switch AC adapter is compatible with Alarmo.
If Alarmo still won’t power on, your clock will need to come in for service. For testing purposes, include the cable and AC adapter.