Best Practices for Printing Replacement Gates and Arrow Markers
In this article, you'll learn the best practices for printing and replacing any damaged or lost gates or arrow markers for use with Mario Kart Live: Home Circuit.
Click on this link to access a PDF for gates and arrow markers. You can then print them at your convenience.