Note: This error code indicates that there is ongoing server maintenance.
The information in this article can help when you are unable to receive any News articles on your Nintendo Switch console or use an online communication feature for a game, and error code 2122-2503 is displayed.
If the issue persists, check for any maintenance notifications on the Network Maintenance page, then try again after the posted maintenance has ended.