When updating software via Local Users, error code 2211-0519 is displayed.
While updating software via Local Users, this error code can be displayed if the software update data has become corrupt.
Update the software data via local users again.
1. On the console with the latest software version (the source console), check for corrupt data.
2. If the software data on the source console is corrupt, archive it, then redownload the software along with the update data.
If the issue persists, connect the console to the internet and update the software manually.