You are unable to complete the match-making process and receive the error code 2618-0516.
This error code generally indicates that your network is not optimal for peer to peer connections, likely due to your network's NAT type.
If you receive this error code every time you attempt to connect with others, or when attempting to connect with a specific player, walk through our steps to troubleshoot NAT related issues.