How do I reset the keyboard's predictive text suggestions?
You can clear the predictive text suggestions by resetting the keyboard. To reset the keyboard, open System Settings on the HOME Menu, then select System ⇒ Formatting Options ⇒ Reset Keyboard.
Select the user you'd like to reset the keyboard for, then follow the on-screen instructions.