Software update: March 7th 2018
A software update introducing new features and adjustments is now available for ARMS. To download the update, please start the game while your Nintendo Switch console is connected to the internet. The software version after this update will be 5.2.0.
Once you have updated to version 5.2.0 you will no longer be able to participate in Local or LAN Play with users on an earlier version of the game.
Please note: To download this content, additional storage may be needed. If you don’t have enough system storage in the Nintendo Switch console, please use a compatible microSD card (for more information, visit our Support section). You can check how much free space there is on your console's system memory or microSD card by opening System Settings from the HOME Menu and selecting Data Management.