Additional Information: Automatic renewal settings are automatically adjusted to whichever membership you have most recently purchased.
Select the account you want to use.
3. Tap your user icon in the upper-right corner to access your Account Information.
Select Change in the "Payment method for automatic renewal and pre-order payments:" area. Choose between Credit Card, PayPal or Funds Only and follow the on-screen instructions to update your payment method.