How to Adjust the TV Settings
Instructions for adjusting TV settings on the Nintendo Switch console, including audio and video settings.
For information on the colour display settings that are supported by your TV or monitor, consult its user manual or contact the manufacturer for assistance.
Important: When TV Sound is set to Surround, a message will be displayed to indicate that the appropriate equipment is necessary to fully support surround sound.