How to Find a Router's Wireless Password Within the Router's Settings
Step-by-step instructions on finding the wireless password information within a router's settings.
Log in to your router settings.
2. Within the router settings page, most wireless router password (WEP/WPA) information is found under the "Wireless" or "Wireless Security" options.
Select the "Wireless" tab located towards the top of the page and then select the "Wireless Security" option that appears directly below.
Select "Setup" located towards the top left of the settings page and then select "Wireless Settings" on the left menu.