How to Play Your Digital Games Across Multiple Consoles
The information in this article can help you when you have multiple Nintendo Switch consoles and you want to play your games on each of them.
We recommend that you transfer your user data from the original console to your replacement console.
2. Insert the game card into the console you wish to play the game on and select the game from the HOME Menu to begin playing.
4. Redownload the games or content you want to access on each Nintendo Switch console.
5. On any of your consoles, select your downloaded game from the HOME Menu to begin playing the game on that console.