In this article, you'll learn how to redeem the download code for Pokémon Sword Expansion Pass or Pokémon Shield Expansion Pass.
The digital download code for Pokémon Sword Expansion Pass or Pokémon Shield Expansion Pass allows you to select which expansion pass you want when you redeem the code.
Select which expansion pass you want from the Available Products list.
6. Select Confirm to redeem the download code and begin downloading the content.
7. From the purchase confirmation screen, you can view your download codes for an in-game Pikachu Uniform Set and Eevee Uniform Set.
8. The expansion pass content will become available at the time it is released and after the game has been updated to the most recent version.