How to Report Inappropriate or Offensive Content (New Pokémon Snap)
In this article, you'll learn how to report an inappropriate photo, caption, photographer name or a comment that a player has added to New Pokémon Snap.
Content that you find inappropriate can be reported in the game. You can also block players to stop seeing photos and captions from them.