How to Start a Multiplayer Game in Super Mario 3D World + Bowser's Fury
In this article, you'll learn how to start a multiplayer game in Super Mario 3D World + Bowser's Fury.
In Super Mario 3D World, up to four players can work together to save the Sprixie Kingdom. In Bowser's Fury, up to two players can play as Mario and Bowser Jr. as they venture through an interconnected, cat-themed world.
In Bowser's Fury, a second player on the same console can control Bowser Jr. to assist Mario. Local wireless and online play are not available in Bowser's Fury.